© 2024 solvo B.V.

Uitblijven menstruatie (geen mogelijkheid zwangerschap)

hallo allemaal ik heb echt een probleem, altans dat vind ik zelf. ik ben 19 jaar en vanaf mijn 14e ongesteld. toen rond mijn 16e jaar werd ik erg onregelmatig ongesteld en het bleef zo 3 maanden weg en soms half jaar. ben bij de huisarts geweest, die deed er erg luchtig over en schreef mij de pil voor. dit heeft geholpen en werd elke maand weer ongesteld. nu ben ik sinds 3 maanden weer gestopt met de pil omdat ik te dik ervan werd en ik overbeharing kreeg, en ik wou graag weten of mij lichaam al weer normaal zou functioneren. na 4 weken gestopt te zijn met de pil werd ik ongesteld. helemaal blij natuurlijk. maar ben na de tijd niet meer ongesteld geweest dat is nu dus ongeveer 8 weken geleden. ik ben zo bang dat er iets goed mis is met mijn lichaam.? straks heb ik een tumor of moet men baarmoeder eruit gehaald worden ofzo... is er iemand die weet wat hiervan de oorzaak kan zijn. of iemand die dit zelf heeft mee gemaakt? alsjeblieft kan iemand mij helpen en mij zeggen wat de oorzaak van het uitblijven van mijn menstruatie kan zijn? bedankt!


hoy als ik jou was zou ik om een verwijzing te vragen voor het zieken huis misschien dat de gynacolog kan kijken wat er aan de hand is bij jou ik wens je er veel succes mee groetjes willeke 7

label.Geplaatst op 2009-08-25 20:50:13

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren