© 2024 solvo B.V.

Uitblijven menstruatie

ik ben sinds mijn 13e aan de pil gegaan. omdat mijn man en ik nu graag een kindje willen ben ik in juli 2002 gestopt met de pil. de ene maand had ik een cyclus van 27 dagen en de andere maand van 29 dagen. steeds om en om. ik ben nu op mijn 52e dag van de cyclus en nog steeds niet ongesteld. ik heb een test gedaan maar die was helaas negatief. is dit normaal of moet ik hiervoor naar de huisarts. grtz ivana


het uitblijven van je menstruatie is niet normaal ga even bij je huisarts langs en vertel hem dat je niet ongesteld word en dat je graag kinderen wilt. waarscheindelijk zal hij je door sturen naar de gynaecoloog. ik had het zelfde probleem . sterkte

label.Geplaatst op 2003-02-28 18:48:49


Het kan zijn dat je deze keer de ovulatie hebt overgeslagen. Dan word je ook niet ongesteld. Daarom zou je toch nog 'n week kunnen wachten, voordat je naar de dokter gaat. Gebeurt wel 'ns meer. Als je menstruatie nog langer dan 2 weken uitblijft, zou het alsnog kunnen zijn dat je zwanger bent. Geen 9 weken, maar 5.

label.Geplaatst op 2003-02-28 20:27:42


je eigen cyclus moet weer op gaan komen,wordt wel meer gezien wanner meisjes op heel jonge leeftijd met de a.c.p beginnen

label.Geplaatst op 2003-03-28 13:21:31

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren