© 2024 solvo B.V.

Uitgezakt?

Ik zit al lange tijd met een probleem. Heb er nooit wat mee gedaan omdat ik geen relatie heb, maar ben nu aan het daten met een leuke kerel dus: Ik heb het idee dat mijn baarmoeder/baarmoedermond is uitgezakt ofzo. Als ik met mijn vinger in mijn vagina ga (helemaal niet diep), dan voel ik iets zitten, waar ik \'helemaal omheen kan draaien\'. Ook tampons moet ik op een bepaalde manier naar binnen brengen. Ze zitten dan ergens \'onder\', maar daarboven kan ik ook nog met m\'n vinger komen. Ik weet niet goed wat er is, maar ik ben bang dat het straks met vrijen een probleem kan worden. Een aantal jaren geleden heb ik een keer een inwendig onderzoek gehad, maar ik kan me niet meer goed herinneren wat de (huis)arts toen zei. Volgens mij dus iets van dat de \'baarmoedermond erg laag lag\'. Wie kan me helpen? Zijn er mensen die dit ook hebben? Alvast bedankt!!


Ik ken het probleem niet. Ik denk niet dat je echt zorgen hoeft te maken, zo te lezen heb je geen pijnklachten of andere problemen. Om jezelf gerust te stellen is een inwendig onderzoekje geen overbodige luxe. Misschien kan je hierdoor toekomstige problemen voorkomen.

label.Geplaatst op 2003-05-23 19:04:16

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren