© 2024 solvo B.V.

Urineverlies na bevalling

Hallo, ik zit met een megaprobleem. ik ben 14 juni bevallen van een zoontje. ik heb een hele zware bevalling gehad. mijn zoontje is met de vacuumgehaald wat eerst een paar keer mis ging. het inknippen was niet goed gebeurd enz. de eerste weken ging het steeds beter met me. ik heb trouw tot 6 weken na de bevalling elke dag bekkenbodemspier oefeningen gedaan. En nu begin ik problemen te krijgen met het ophouden van urine. Ik heb afgelopen week 3x \'s nachts in bed geplast. ik voel het niet aankomen en wordt wakker omdat het bed nat is. heel genant. we gaan binnenkort op vakantie maar ik durf eigenlijk niet mee te gaan. overdag gaat het veel beter. dan heb ik heel af en toe een klein ongelukje. maar in de nacht is het nu een ramp. ik word hier heel nerveus en onzeker van. wie heeft hier ervaring mee en weet iemand wat ik er aan kan doen? groetjes van een radeloze ivana.


hallo advies is terug naar de verloskundige /gyneacoloog , en dit probleem voor leggen ,verder kan het zijn dat je blaas training moet gaan volgen je bekkenvbodem heeft aardig op de kop gehad en de oefeningen blijven ook zeker van belang

label.Geplaatst op 2004-08-04 10:26:17


Hoi Ivana het zou kunnen dat je blaasonteking hebt zonder dat je het weet en ..je bent nog maar net bevallen en bij de een duurt het langer dan de ander... als je veel hebt gesport kan het zijn dat het sneller over gaat omdat je spieren zijn getraind....IK zelf heb jaren gesport en heb 3 kinderen gekregen ..nu ik niet meer sport krijg ik last van urine verlies bij het niezen of kracht inspanningen ..en vaak blaasontsteking....Heel waarschijnlijk door een lichte verzakking van de blaas ... doordat de spieren in de bekkenbodem verslappen ...ga naar de Uroloog als je het niet vertrouwd en ja ik kan me voorstellen dat je onzeker gaat worden .. sterkte hiermee en geniet ondertussen van je kleine. Coory

label.Geplaatst op 2004-09-13 22:58:03

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren