© 2024 solvo B.V.

Vage buikpijn, rugpijn, pijn bij het vrijen, uitscheiding, bloedverlies na vrije

Hoi, Vanmorgen ben ik voor het eerst naar een gynaecoloog geweest, op doorverwijzing van mijn huisarts. in de zomer heb ik voor het eerst een schimmelinfectie gehad, en hier daarna nog een paar keer last van gehad. sinds eind december is echter mijn vagina heel gevoelig bij het vrijen; het voelt alsof net aan de binnenkant een hele schrale rand zit. ook heb ik wat meer afscheiding als normaal. nadat de pillen en creme voor een schimmel niet werkte weer terug naar de huisarts; die een uitstrijkje maakte voor onderzoek op ander schimmels en soa. niks uit gekomen. na dat onderzoek, zo\'n maand geleden ben ik niet fit. Hoofdpijn, enorm moe (kan op elk moment van de dag makkelijk een uur of langer slapen) \'savonds moeilijk in slaap komen, last van mn onderrug (net als bij ongesteld, maar dan continu) nog steeds pijnlijke vagina, uitvloeiing meer dan normaal (wel goede geur/kleur) en vage buikpijn onderin mn buik, voornamelijk net iets boven de liezen. Vorige week ook ineens, buiten mijn menstruatie om, bruine afscheiding. niet een beetje oud bloed vermengd met normale slijm, maar echt donkerbruin vocht. weer terug naar de huisarts en vandaag dus naar de gyn. ten eerste: een lompe vrouw! je zou denken dat een vrouw weet hoe vervelend het is om daar te liggen, maar nee. speculum werd niet verwarmd (wat mijn mannelijke huisarts netjes onder de warme kraan hield) en met vrij veel geweld naar binnen gevroet. kon de baarmoedermond niet goed vinden (huisarts was geen probleem) en toen ik zei dat het zeer deed geen reactie. uitstrijkje was ook pijnlijk, maar ze vond niet dat ik abnormaal bloedverlies had bij aanraking van de cervix. naar huis gestuurd met: testjes afwachten en maar naar een bekkenbodem therapeut. het zou liggen aan teveel spanning in mn bekkenbodem. ik ben geen medicus, maar ook niet achterlijk; als er een duidelijk voelbaar schraal randje bij mijn vagina zit, ik vreemd vocht verlies en al die andere klachten heb ligt dit toch niet alleen aan mn bekkenbodem??? het pijnlijke voel ik namelijk ook als ik rustig lig en met een vinger er langs ga, en dus zeker ontspannen ben. Ik vond het maar een raar verhaal; iemand ideeen/tips?


Hier heb je niet echt iets aan maar die klachten die jij beschrijft heb ik precies het zelfde , vandaag bruin bloed. Ik zelf dacht eerst aan chlamidia, wat dat kan naar je eileiders gaan en dat zou de pijn boven de liesstreek verklaren. Maar na test bleek dit het niet te zijn. Mijn huisarts dacht dat het mijn darmen waren en gaf mij een soort jelly wat het zou moeten verbeteren. Nu zijn ook mijn darmen echt van streek. Vandaag verwijzing voor bloedtest, vaginale test op schimmel. Maar nu vanmiddag bruin bloed, dus dat zijn zeker mijn darmen niet. Wat een rot gynacoloog. Het is toch ongelovelijk wat voor afschuwelijke dokters er rond lopen. Hoe is het nu verder met jou?

label.Geplaatst op 2009-04-07 20:51:05


hey hey ik heb precies dezelfde klachten, ik heb alleen niet dat gevoel tijdens vrijen(bij mij voelt het alsof er iets wegschiet waar hij dan tegen aan stoot) ook niet prettig. en ik heb best vaak bruine afscheiding en de laatste tijd ook buikpijn net boven mijn heupen. ik ben ongeveer 3 maanden gelezen naar huisarts geweest omdat ik dacht aan baarmoderhals kanker(ik ben 21 dus niet echt logisch) en heb toen een uitstreikje laten doen, waar helemaal niks uit kwam. ik denk dat ik toch maar weer heen ga want dit voelt niet goed maar ik ben ook bang voor de uitslag..

label.Geplaatst op 2009-10-05 16:40:32


Wat een hork joh!Ik heb dit ook wel 's gehad dat er totaal geen rekening met je gevoelens werden gehouden. Maar zoals slechte mannelijke artsen kan je ook slechte vrouwelijke artsen hebben, die nergens rekening mee houden. Zij heeft natuurlijk al diverse onderzoeken gedaan en voor haar is het heel normaal, maar voor ons blijft dat nooit normaal als je naar een gynaecoloog moet. Ik heb 's een mannelijke arts gehad die ook zo raar deed, volle belangstelling had voor mijn vagina, twee maal het speculum erin, kijken hoe ik reageerde, buiten de deur heb ik gehuild zoals ik nog maar zelden gehuild heb. Maar ik kom nog niet aan je vraag, maar dit vond ik zo raar, dat ik even moest reageren. Het lijkt mij wel duidelijk dat er iets aan de hand moet zijn, ik heb ook wel 's overvloedig vloed gehad, maar ben nooit bij de arts geweest omdat ik niet durfde. Op een gegeven ogenblik werd alles weer normaal, maar ik heb wel een behoorlijke lange tijd een verschrikkelijke jeuk-en schrijnend gevoel gehad in mijn vagina. Later bleek ook dat ik iets had doorgemaakt dat te maken had met vaginale infecties, ik kan er even niet opkomen. Doordat ik nu chronisch ziek bent wordt mijn bloed regelmatig nagekeken en zien ze dat dus. Maar als ik jou was, zou ik hier niet bij blijven, ik zou er zelf geen vertrouwen meer in hebben, maar mijn huisarts vragen of ik of jij dan bij een gynaecoloog terecht kan die wel goed bekend staat. Sterkte!

label.Geplaatst op 2009-04-03 12:04:03

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren