© 2024 solvo B.V.

Vaginale afscheiding bij kind

Hallo, Wie heeft er al eens gehoord van een vaginale infectie bij een kind van 5 jaar? Het gaat om groene afscheiding, net snot. Ze heeft van de dokter een creme gekregen die vaginaal ingebracht moet worden. een ongeruste oma


Het is belangrijk dat de vagina niet met zeep gewassen wordt, en dat er op de toilet van voren naar achteren geveegd wordt, en niet omgekeerd. Misschien wist je dit niet? Of wist je dit al? Er kan ook op een andere manier viezigheid in de vagina terecht zijn gekomen, kleuters spelen ook wel doktertje.

label.Geplaatst op 2004-07-19 22:24:30


Beste Tesse, Uw bericht is al van enige jaren geleden zie ik. Maar ik ben zeer benieuwd hoe het probleem is opgelost. Ook ik maak mij zorgen, aangezien mijn dochter van 7 exact dezelfde verschijnselen heeft. Ik hoor graag van u. Een ongeruste moeder

label.Geplaatst op 2009-08-22 09:22:25


Hallo mevrouw, Ik lees zojuist uw bericht. Ook uw bericht is inmiddels al even geleden, maar ik vroeg mij af of u de oorzaak inmiddels weet? Of misschien iets van de persoon vernomen waar ook u de vraag aan had gesteld. Mijn dochter van 20!maanden heeft sinds een aantal weken af en toe wat groenige afscheiding in haar luier. Er is al twee keer een kweek van genomen, maar daar komt niets uit... Hoop dat u meer weet.

label.Geplaatst op 2010-02-03 15:15:19

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren