© 2024 solvo B.V.

Vaginale bloeding

hallo, ik heb een vraag ik heb nu al vanaf 16 maart een bloeding ik blijf maar heftig doorbloeden na 5 dagen naar de huisarts gegaan en daar kreeg ik microchinon (de pil) en daar moest ik er 4 van op een dag slikken de bloeding bleef doorgaan ik ging voor het eerst naar de gyneacoloog vorige week vrijdag daar was een vlekje te zien hij dacht een vleesboompje ofzo er zat veel bloed in me baarmoeder dus misschien dat het ook daar wel van was de baarmoedermond was gesloten dus moest hij open maken (ik vloede voordat hij de baarmoedermond opende niet zo heel veel op dat moment dan want ik bloede soms ff een uurtje niet en dan weer heel erg .dus hij maakte het van binnen een beetje schoon met water daarna weer gekeken met de echo en toen was het weg ik kreeg primolut. de bloedingen bleven maar doorgaan en heftig ook het is gewoon echt puur bloed alsof ik een slagaderlijke bloeding had ofzo dus weer naar de gyneacoloog zij deed ook een echo en daar was iets van een zakje op te zien ze dacht eerst een vruchtzakje maar wel leeg na een zwangerschapstest bleek dat ik dus niet zwanger was deze was negatief ik moest dus doorgaan met de primolut en kreeg bloedstollende medicijnen ik verlies nu stolsels en gewoon bloed ik moet maandag stoppen met de primolut en dan krijg ik weer een heftige bloeding tot op heden nog steeds vreselijke pijn in me buik ben al een week erg wit voel me lippen afentoe tintelen en me handen en benen voelen erg raar alsof het nie bij mij hoort ben nog steeds erg duizelig wie weet wat dit is? of herkend dit gr Angelique


heeft de gyneacoloog niet met je besproken wat je moet doen als de bloeding niet stopt? Het lijkt me wel zinvol als je Hb geprikt wordt om te kijken of je geen bloedarmoede hebt/krijgt op deze manier. Als je je erg beroerd voelt zou ik dit weekend nog naar een arts gaan en niet tot maandag wachten. gr. Dag

label.Geplaatst op 2006-04-01 17:53:13


hallo dank voor je reactie nee dat hebben we niet besproken na de primolut zou ik weer een bloeding krijgen en dan moest het over zijn net naar de dokter weer geweest en ze konden nu niks doen omdat ik nog bloedde (was ook erg druk bij de gyneacoloog dus hadden volgens mij gewoon weg oook geen tijd om me nu na te kijken me hb is ook geprikt gelijk en was laag 6.7 moet wachten tot maandag en dan overleg me mijn eigen huisarts ik heb andere pijnstillers gekregen en van de bloedstollende tablet moet ik het dubbele nemen dus 4x perdag 2 gr angelique gr angelique

label.Geplaatst op 2006-04-01 19:35:07


Lieve Angie. Hetgeen wat jij beschrijft heb ik letterlijk hetzelfde gehad. Ik ben 53 jaar en was gestopt met de pil en toen begon de ellende. Heb 2 maanden zo hevig gevloeit dat het langs mijn benen naar beneden liep en had zelfs luisers aan van het verpleeghuis hier. Bij de gyn. lag werkelijk de hele vloer en de onderzoeksstoel onder het bloed, vreselijk. Ook van ellerhande medicijnen gehad zoals jij. Welke bloedstollende middelen heb je als ik vragen mag ?? Ik had cyclokapron. Ook hormonen zoals jij heb ik gehad maar niets hielp. Toen ben ik op een gegeven moment naar het ziekenhuis gegaan en daar gelijk gecuretteerd. Heerlijk zeg niks geen bloed meer gezien. Tot 3 maanden later alles weer opnieuw begon. Toen stelde de gyn. voor de baarmoeder te verwijderen maard at wilde ik toch nog liever niet hoewel ik toch 53 ben al. Mijn moeder is 85 en heeft de baarmoeder nog dus het kan wel, dacht ik. Nou oke de laatste opty was een mirenaspiraaltje. Dus die tijdens het hevige vloeien laten plaatsen. De eerst maanden nog wat gevloeid zo nu en dan maar sindsdien eigenlijk niet meer en dat is nu bijna 2 jaar terug. Zo af en toe verloor ik wel een sliertje bloederig slijm maar dat was het dan ook geen echte menstruatue's meer gehad. Nu zit ik al 5 weken in de ellende vanweg duizelingen waardoor ik aan huis gekluisterd ben. Had een HB van 6.5 waar een vervangend huisarts staalpillen voor heeft gegeven maar het word niets beter. Gistermiddag had ik toevallig onze eigen ass. van mijn eigen huisarts even aan de telefoon, want zij werkt gewoon de administratie af enz. ik er na gevraagt om het B12 te laten testen ik heb duidelijk het gevoel dat ik die tekort kom ik spuit namelijk al zeker 10 jaar die B12 tegen bloedarmoede. Morgenvroeg de uitslag dus. Maar nu ben ik dus sinds vanmorgen ook weer bloed an het verliezen. Dus ik ben compleet in paniek nu en neem af en toe een oxazepam om rustig te worden. Ben compleet over de rooie aan het gaan, zo bang dat ik ben dat dat hevige vloeien weer terug gaat komen, Ik heb daar een complete trauma aan over gehouden. Het is nu toch al 2 jaar bijna geleden maar toch. Dus ik ken je probleem als geen ander. Maar hoezo kunnen ze niets doen als je vloeit ?? Ik vloeide elke keer als een gek maar alle sging gewoon door, en zelfs daar wen je aan, je geeft er niets meer om als dat vloeien maar stopt. Dat zul jij ook wel hebben denk ik. Had ik maar gewoon de pil doorgeslikt destijds. Meid ik wens je alle sterkte toen en wil je iets weten dan vraag het gerust. Liefs van hier. Ik hoop onderhand eens van die duizeligheid af te komen 5 weken binnenzitten in je uppy is erg lang.

label.Geplaatst op 2006-04-05 21:15:08

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren