© 2024 solvo B.V.

Veel pijn na operatie eierstok.HELP

In 1990 is bij mij de baarmoeder verwijderd,en 1 eierstok,ik was toen 40 jaar. 4 jaar geleden had ik een ciste op mijn andere eierstok die er dus ook uit moest. 2 Weken na de operatie heb ik een abces in mijn buik gekregen,met alle gevolgen van dien,veel pijn in de buik en rug,mijn darmen zijn niet meer in orde,veel last van diare. Volgens de arts heb ik door de operatie een verzakte endeldarm en een verzakte bekkenbodem overgehouden. Ik heb al veel therapie gehad,niets helpt,ik heb altijd pijn,en ik kan geen kilometer meer lopen,dan barst ik van de pijn in mijn rug en bekkenbodem. Niets aan te doen word er gezegt,dus zo maar doorgaan. Wie herkend dit? Help mij alstublieft als u deze ervaring ook hebt. Adinda .

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren