© 2024 solvo B.V.

Verwijderen baarmoeder ivm vleesboom, verklevingen etc.

Hallo, Half augustus 2007 moet mijn baarmoeder, na een lange medische weg (oa embolisatie, kijkoperatie, medicatie etc.) dan toch verwijderd worden. Ik heb geen keus. Maar toch heb ik het er zwaar mee want ik ben pas 36 jaar en heb geen kinderen maar eigenlijk wel een kinderwens. Maar het blijkt nu dat ik niet eens een zwangerschap kan voldragen. Mijn situatie is vrij specifiek want ik heb verklevingen in de buikholte (naar nu blijkt door een blinderdarm operatie), vocht in mijn buikholte, een vleesboom etc. Door dit alles heb ik heel veel pijn, heftige menstruaties, een doorstoom van hormonen die niet klopt etc. Ik zie erg op tegen de operatie (via de buik), ben bang voor een lange herstelperiode en heb het ook zwaar met de emotionele kant. Graag hoor ik van anderen ervaringen MBT de ingreep, herstel en het verwerken van de emotionele kant van de zaak. Bedankt! LeanneV


Ik las je bericht, en kan me erg goed voorstellen dat je erg bang bent geweest. Als het goed is heb je de operatie inmiddels gehad, hoe ist nu met je? Is de operatie mee of tegen gevallen? Groetjes Gaby gabytje@hotmail.com

label.Geplaatst op 2007-10-25 00:57:53

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren