© 2024 solvo B.V.

Vloeien 13 weken (3 maanden + 1 week ) na bevalling

graag zou ik hier mijn verhaal opzetten in de hoop dat iemand mij zou kunnen helpen 13-09-2006 (een maand te vroeg ik was uitgerekend op 09-10-2006) is mijn lieve dochter gebooren na een bevalling van 45 uur en 11 minutjes persen was ze er me laatste 2 weken van de zwangerschap waren zwaar de huisarts dacht dat ik blaasontsteking had en heeft me daar medicijne voor gegeven nu later in het ziekenhuis bleek het om vruchtwater te gaan er zat een scheurtje of zo iets maar goed al met al verliep het goed af nu wist ik dat je na vloeide dat is niets nieuws maar na 7 weken ging ik me toch afvraagen of het normaal was bij 10 weken ben ik naar de huisarts gegaan zij heeft me medicijne gegeven wat mijn baarmoeder samen trekt (je krijgt het ook tijdens je bevalling of net na meestal in je been) maar dat heeft niets geholpen ik zit nu al aan me 3de pil strip omdat ze hadden gezecht dat daar het vloeien ook wel mee over zou gaan niets is minder waar vorige week zijn ze met een camera me baarmoeder ingegaan om te kijken of er resten zaten waardoor het bloeden niet ophield maar dat was dus niet het geval me baarmoeder zag er schoon uit is me verteld nu heb ik over 1 week weer een afspraak bij de gynaecoloog en ben benieuwt wat zij er nog meer aan kan doen heb me een tijdje afgevraagt of het niet tussen me oren zit maar dat kan toch niet ? graag hoor ik wat het zou kunnen zijn en/of wat ik er aan zou kunnen doen

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren