© 2024 solvo B.V.

Vraagje wat zou dit kunnen zijn?

Hoi ik ben op 4 februari een vaginale schimmelweginfectie gekregen en is behandeld met vaginale creme en vaginale zetpillen. Ik was er toen vanaf en een maand later dacht ik aangezien me klachten alleen nu minder afscheiding dacht ik dat ik dat ik het weer had toen ben ik naar de dokter gegaan en kreeg weer de vaginale creme en de vaginale zetpillen. De dokter heeft toen niet binnenwaards gekeken. Toen een week daarna me klachten nog steeds hetzelfde waren ben ik naar de spoedgevallen dienst gegaan en die hebben wel binnenwaards gekeken maar konden niks van een schimmelweginfectie bekennnen. Alleen er waren wat blaasje op mijn baarmoeder te zien en mijn vagina was rood en geirriteer. Ze vroeg mijn of ik wisselende contacten had met mannen maar dat heb ik niet omdat ik ben getrouwd en altijd dezelfde partner gehad. Dus geslachtziekte was volgens haar uitgesloten. Nu ben ik gisteren voor een uitstrijkje bij de huisarts geweest omdat ik met met 40 jarige leeftijd aan de beurt was maar toch waren er daar nog wat blaasjes op me baarmoeder te zien en het was daar ook nog wat geirriteerd. Nu heeft die me doorverwezen naar een gynacoloog om te kijken wat er nu aan de hand is. Van me huisarts wordt ik zelf ook niet veel wijzer. Dus ik hoop eigenlijk op een reactie van iemand die dit ook heeft gehad en die me dit wilt laten weten. ik ben er best angstig om. Groetjes sonja39


Beste Sonja, Het beste wat je kan doen is het bezoek aan de gynaecoloog afwachten. Ik kan mij indenken dat je angstig en/of onzeker bent m.b.t. de blaasjes. De eventuele verschillende reacties die je op je vraag (wat zou dit kunnen zijn?) kan krijgen kunnen,naar mijn mening, dit gevoel alleen maar erger maken. Probeer zo snel mogelijk een afspraak bij de gynaecoloog te maken, en wacht de uitslag af. Sterkte...

label.Geplaatst op 2003-05-19 20:17:11

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren