© 2024 solvo B.V.

Vraagje

Dag allemaal, Even kort voorstellen....Nilzz, 29 jaar oud. Mijn vraag is de volgende: Mijn vrouw is vorige week zaterdag opgenomen in Gooi Noord. Ze is 29 weken zwanger en ze had al last van weeen. Ze moet nu nog zeker 3 weken blijven liggen in het ziekenhuis. Eigenlijk wilden we naar Ziekenhuis Hilversum, maar omdat onze verloskundige uit Huizen komt en alleen samenwerkt met ziekenhuis Gooi Noord, is ze toch maar daar naartoe gegaan. Nu hebben we besloten dat ze toch liever naar ziekenhuis Hilversum gaat, daar wonen we vlak om de hoek en dat maakt alles een stuk praktischer. Stel dat de baby toch te vroeg geboren wordt en de couveuse in moet, dan moet mijn vrouw drie keer per dag erheen om te voeren. Dan is het natuurlijk veel eenvoudiger als het ziekenhuis om de hoek is. Mijn vraag is of je helemaal vrij bent in de keuze van je ziekenhuis. Het lijkt mij van wel, maar ik ben er niet zeker van... Ik hoop dat iemand mij dit kan vertellen.. Thanx alvast Nilzz


ip kun je om overplaatsing vragen,maar dan moet je er wel zeker van zijn dat ze je vrouw en kind alle zorg kunnen bieden.Niet alle ziekenhuizen zijn ingericht voor te vroeg geboren baby's nl! heel veel succes

label.Geplaatst op 2004-01-12 09:17:23


Dank je wel Nurse..... Als ze nu zou bevallen, moet ze toch naar het AMC. Maar voor de prepar periode willen we haar gewoon in een ander ziekenhuis hebben. Heb net de hele operatie in gang gezet.....:):)

label.Geplaatst op 2004-01-12 10:29:32


heel veel succes ermee!Ik duim ervoor dat alles gewoon goed verloopt !

label.Geplaatst op 2004-01-12 12:07:05


Hoi, ik ken ziekenhuis Hilversum ook, en het is gewoon een groot goed ziekenhuis. Je bent wel vrij om te kiezen. Voor een uroloog bv, voor een van mijn zonen, heb ik voor Baarn gekozen, en wij wonen ook in Hilversum. Dus ze kan daar wel, en dat is voor haar denk ik veel prettiger, dicht bij huis. Maar je moet gewoon duidelijk zeggen, dat je wilt dat ze daar heen gaat, en dat je Gooi Noord niet ziet zitten, punt uit. Een beetje van je afbijten ;)

label.Geplaatst op 2004-01-15 09:56:10

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren