© 2024 solvo B.V.

Vulvakanker =schaamlipkanker

helaas word er bij jonge vrouwen ondanks hun klachten, bijna nooit gedacht word dat ze vulvakanker hebben. kijk eens op de site, www.vulvakanker.nl uit pure noodzaak heb ik de stichting Henny opgericht 1 april 1998, omdat ik zelf nergens terecht kon voor hulp, informatie, of lotgenoten. ook heb ik mijn eigen gruwelijke ervaringen op geschreven dat ik in boek vorm uit wil gaan geven. ( Mijn leven door en met vulvakanker ) door een grove medische fout van een gynaecologe moest ik een radicale vulvectomie ondergaan toen ik 40j was. ook ben ik geld aan het inzamelen om een serieuse reportage of documantaire te kunnen laten maken over schaamlipkanker, alle hulp is hierbij welkom, zoals donatie\'s, sponsers, gynaecologen, oncologen, vulvakanker patiënten, producers van allerlei soorten media\'s, en als doel dat deze ware nachtmerrie andere jonge vrouwen bespaard kan blijven. en heel belangrijk dat de vrouwen van nu weten dat er ook schaamlipkanker bestaat, ook hoop ik hiermee het taboe van schaamlipkanker te kunnen door breken. alle hulp, advies, reaktie\'s, en medewerking is welkom. hartelijk dank groetjes van Henny Krijnen

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren