© 2024 solvo B.V.

Wachttijd ;nogmaals uitstrijkje

Ik had klachten zoals buikpijn tijdens mijn menstruatie, terwijl ik dat nooit had. De rode afscheiding bleef 2 weken lang en de derde week superveel bloedverlies. Dit ongeveer 4 dagen, terwijl ik 1 week daarna alweer zou moeten menstrueren. kan dus nog niet zeggen of ik dat nu ook wordt. ( ben overigens 44 jaar) Ben naar de huisarts geweest en mijn baarmoedermond zag er wat rommelig uit. Geen vleesbomen o.i.d. te voelen. Uitstrijkje gemaakt, maar bij het afschrapen bloede het meteen alweer. Had ooit wel erosie, of verdikking van de baarmoedermond gehad en had daar 12 jaar geen klachten meer van. Reden te meer om direct naar de huisarts tegaan. Na het erge vloeien wederom naar huisarts geweest om toch te laten zien op misschien verzakking? want inwendig kon ik voelen dat het leek alsof mijn baarmoedermond was gezakt?? maar zij voelde en zei dat ze niets abnormaals voelde. Maar nu belde ik voor de uitslag en bleek dat er teveel bloed bij had gezeten en dat het onderzoek dus niet was gelukt ( nu na drie weken hoorde ik dat pas en vloei nu sinds drie dagen niet meer.) Het volgende onderzoek kan dan pas over 6 weken plaats vinden, omdat het dan eerst moet genezen. Al met al ben ik dus dan 9 weken verder. Is het nu zo dat er altijd zo lang gewacht moet worden? Straks moet het onderzoek en vloei ik weer. En misschien vloei ik dan ook nog wel bij het afschrapen en kan het onderzoek weer niet doorgaan. dat schiet dus niet op? iemand hier ervaring mee??

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren