© 2024 solvo B.V.

Wanneer raadplegen huisarts?

ik heb sinds ik gestopt ben met de pil (juli 2006) een redelijk regelmatige cyclus op de eerste 2 maanden na. juli-aug 31 aug-sept 28 sept-okt 23 okt-okt 24 okt-nov 24 nov-dec 26 mijn vorige cyclus was ik 3 dagen overtijd en een negetieve test. de 3e dag werd ik heel erg heftig ongesteld. heel veel buikkrampen op en af. en heel veel bloedverlies met echt klonters bloed. inmiddels ben ik deze cyclus al 5 dagen overtijd. heb de 2e dag overtijd gestest: negatief met na een paar uur een vaagstreepje (maar dat telt niet). ik dur fniet nog een keer te testen omdat ik bang ben dat die weer negatief is. vanaf hoeveel dagen overtijd is het zinvol om een huisarts te raadplegen? alvast bedankt groetjes een hele onzekere anne


dag anne,je hebt op mijn berichtje gereageerd,en zag ook jouw vraag...het is inmiddels wel weer 3 dagen verder..... maar mijn zwangersschapstest was eerst ook heeeel vaag,toen hebben we gebeld naar zo'n info-nummer,en die vertelde toen dat ik er wel op moest rekenen dat ik zwanger was ook al was het maar heel vaag...ik wilde de test buiten in de vuilnisbak gooien en daar viel het pas op!!een week later nog een test gedaan en ik was wel zwanger....laat even weten hoe het is afgelopen.groetjes

label.Geplaatst op 2007-02-19 15:22:18


Het heeft voor een maand of wat over tijd geen zin om naar de huisarts te gaan want deze kan toch niks aan de situatie veranderen (helaas) Misschien een verwijzing vragen naar een gyneacoloog Maar je cyclus kan heel onregelmatig zijn als je stopt met de pil dus misschien heb jij dat probleem wel gewoon

label.Geplaatst op 2007-02-21 14:50:09


ben zwanger !!!! we weten het net. de nieuwe test was duidelijk. morgen afspraak bij de huisarts. vanwege mijn handicap moet ik onder controle van het ziekenhuis. maar de huisarts wilde me ook zelf ff zien.

label.Geplaatst op 2007-02-21 22:18:47


van harte proficiat met jullie zwangerschap!!! leuk voor jullie hoor,geniet er maar lekker van veel liefs....

label.Geplaatst op 2007-02-24 11:01:24

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren