© 2024 solvo B.V.

Wanneer testen of je zwanger bent???

kun je ook eerder een zwangerschapstest doen ik bedoel moet je perse wachten tot je volgende menstruatie of kan het wel al eerder groetjes Anitaa


Nee, je moet wel wachten tot je 1 dag over tijd bent. Maar als het wel zo is, hoop ik dat je toch blij bent. Want dan is het je gegeven.

label.Geplaatst op 2004-04-05 09:54:53


Je kunt eerder 'n zwangerschapstest doen, maar persoonlijk zou ik er mee wachten tot je echt ruimschoots over tijd bent. Je kunt anders aan de gang blijven en heel wat onnodig geld verspillen ( ik spreek uit ervaring ), als je zwanger bent, blijkt dat sowieso wel na 'n paar weken. Groetjes, Ellen.

label.Geplaatst op 2004-04-11 01:35:58


Hoi, Ik testte 3 dagen voor mijn verwachte menstruatie positief. Helaas is het niet goed afgelopen en proberen we het nu weer opnieuw. Liefs, Jo

label.Geplaatst op 2004-04-05 19:43:10

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren