© 2024 solvo B.V.

Weinig menstruatie

hallo ik heb een vraag voor de 3e maand ben ik wel gewoon ongesteld maar het is heel weinig het is net of het al de laatste dag/dagen zijn het komt wel maar het is niet veel. is dit normaal voorheen had ik dat niet groetjes patries


Dit kan normaal zijn. Is er ook iets anders veranderd? Andere medicijnen gekregen die van invloed kunnen zijn op de menstruatie? Veel stress de laatste tijd? Bij een zwangerschap zie je dit ook... Maar jij weet of je zwanger kunt zijn.

label.Geplaatst op 2008-07-07 19:18:27

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren