© 2024 solvo B.V.

Wie kan mij geruststellen??

Hallo, Heb 15 februari de laatste pil genomen, werd keurig ongesteld. Werd na een cyclus van 26 dagen wederom ongesteld, wel heel anders als toen ik de pil slikte maar dat vond ik ook wel logisch. Had nu bij een cyclus van 28 dagen, 14 april ongesteld moeten worden, maar deze ongesteldheid blijft tot op heden uit. Donderdag 19 april een test gedaan met een negatief resultaat. Vanaf 22 april kreeg ik wat ongesteldheid achtige buikkrampen, dus liep al met voorzorgsmaatregelen op zak omdat ik dacht dat ik alsnog ongesteld zou worden. Donderdag 26 april wederom een test gedaan en deze was licht positief. De volgende dag de huisarts gebeld omdat we graag zekerheid wilden maar die kon dat ook niet geven, vertelde mij dat ik over een week nog maar een test moest doen en anders bij hem langs moest komen. Ben inmiddels 30 april nog steeds niet ongesteld maar de buikkrampen blijf ik houden, in eerste instantie had ik ze vooral \'s ochtends en waren ze na 20 minuten weer weg, maar vannacht heb ik er twee keer van wakker gelegen en vanmorgen werd ik er gewoon naar van. Het blijft voelen als een heftige ongesteldheid. Ook heb ik last van obstipatie al een aantal weken, dacht dat het misschien ook iets met elkaar te maken kon hebben. Toen ik vanmorgen naar info ging zoeken kwam ik ook tegen dat buikpijn in het begin van de zwangerschap kan wijzen op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap????? Wie heeft dezelfde ervaringen en kan mij vertellen of dit normaal is of niet?? Alvast super bedankt. Edith


hoi, niet zo ongerust zijn, hoor. Ik ben moeder van twee kinderen en heb in het begin behoorlijke buikpijn gehad, bij alletwee de zwangerschappen. Ik dacht bij de eerst aan een komende miskraam. Bij de tweede wist ik daardoor dat ik zwanger was. Ook obstipatie is bij mij bekend. Krijg je ook behoorlijke buikpijn van. Probeer veel te drinken en wat meer zemelen te eten. succes en ik hoop oprecht dat je gezond zwanger bent.

label.Geplaatst op 2007-05-08 16:03:24


Hoi Toevallig ben ik ook recentelijk gestopt met de pil en heb ongeveer dezelfde klachten. Je moet het zo zien jaren lang is je cyclus geregeld door de pil en nu moet het lichaam het allemaal zelf gaan regelen en daarbij kan je veel buikklachten hebben en last van je darmen gaan krijgen. Ook kan je menstruatie een maand of zelfs langer wegblijven. Probeer als je last heb een warme kruik op je buik te leggen of zachtjes te masseren. Gun je lichaam de tijd om te herstellen. Als je echt krom ligt van de pijn zal ik een doorverwijzing aanvragen, want dan kan er iets anders aan de hand zijn. Probeer je niet al te druk te maken, want ik heb ook dezelfde klachten

label.Geplaatst op 2007-05-09 12:00:59


Ja, het kan een buitenbaarmoedelijke zwangerschap zijn en daar moet je wel mee naar de gynaecoloog.

label.Geplaatst op 2007-10-19 10:14:29

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren