© 2024 solvo B.V.

Wie weet wat dit is

Ik ben ellen en heb een pijnkijk onderzoek gehad. Er kwan een soort bek in mijn vagina en toen iets kouds wie kent dit dit deed erg zeer. Ps het was geen uitstrijkje ik kreeg daar ergens ook een prik erg pijnkijk... Ik heb mijn arts gebeld en die zei dat hij gewoone onderzoekjes had verricht.. hij heeft(mijn huisarts)nog een keer naar gekeken met een eendenbek en heeft nog kleine onderzoekjes gedaan dat vond ik heel pijnlijk zelfs het inbrengen van een(ik weet niet wat voor) injectie geen verdoving en de eendenbek waren zeer pijnlijk..ik wil dit nooit meer want dit en het vorige onderzoekje waren zeer traumatisch en het volgende uitstrijkje met eendenbek vind ik heel erg eng. Ingezonden door: ellen


was het geen baarmoedermond onderzoek? maar ik vind als ik dit zo lees niet echt duidelijk sorrie maar kan jou arts niet precies zeggen wat er nu wel gedaan is

label.Geplaatst op 2003-04-01 15:01:35


je hebt deze vraag 2 maand geleden ook gesteld in die tussen tijd had je allang na vraag kunnen doen wat ze nou precies hebben gedaan. als het je zo hoog zit en je bent bang zou ik eens een afspraak maken bij een psychiater of een psycholoog heel heel heel veel sterkte.

label.Geplaatst op 2003-04-02 14:04:20


Beste Ellen, Laat nooit meer iets onderzoeken zonder dat er aan jou precies uitgelegd is wat er gaat gebeuren en waarom het op die manier gebeurt. Daar heb je recht op. Zoals je bij een tandarts je tanden op elkaar kunt houden, hoef je hier echt niet zonder tekst en uileg met je benen wijd. Groet, Mireille.

label.Geplaatst op 2003-04-21 21:47:57


Hoi Ellen, Sorry hoor maar ik vind dit wel erg raar! Er wordt bij je een onderzoekje gedaan,wat ook erg pijnlijk is en je weet niet eens waarvoor dat is gedaan?? Als je niet weet waarvoor het is, waarom heb je dan toestemming gegeven??? Nou volgens mij heb je het recht om te vragen waarvoor het is gedaan!! Ik wens je veel succes... Groetjes Cici

label.Geplaatst op 2003-04-04 11:34:03


auw...wie hebben ook weleens een onderzoek met speculum gehad en baarmoederverdoving hoe voelt dat

label.Geplaatst op 2003-04-22 22:47:08

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren