© 2024 solvo B.V.

Wordt ik bedonderd of niet?

hallo vrijdag 28 mei zei de gyn dat me eitjes nog niet helemaal goed waren dus geen behaNDELING DEZE MAAND vANWEGE DE PINKSTEREN WANT DAN ZOU DE EISPRONG AL GEWEEST ZIJN ALS IK DINSDAG ZOU KOMEN wel reemd zei ik maar oke dat kan vrijdag 2 weken later ja hoor me menstruatie he dacht ik oke ik gebeld weer een afspraak gemaakt voor vandaag ben geweest had een andere gyn en die vond het allemaal wel vreemd wat ik vertelde want de eitjes waren wel goed de 28ste oooooo zei ik ze zei dat komt zeker door de pinksteren ik zei nee want we hadden een afspraak onder voorbehoud om 15.00 uur om te behandelen oooooo zei ze ze ging er verder niet op in wat moet ik hier nu mee ik heb inmiddels wel een afspraak staan in een ander ziekehuis want hier wordt ik helemaal niet goed van groetjes agnes(buuntje)


Je zou bij de eerste gyn nog een telefonisch consult laten maken om nader uitleg te vragen

label.Geplaatst op 2004-07-11 15:11:39

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren