© 2024 solvo B.V.

Zwanger

Ik ben nu 10 weken zwanger ik ben heel blij....maar ALS DE DOOD voor al die onderzoeken...inwendige onderzoeken en toucheren....ik ben bang dat ik ga gillen enzo..van pijn....wie heeft ervaring met vaginale onderzoeken en hoe pijn doet het en wat voel je percies?? Groetjes, annabel


En???

label.Geplaatst op 2003-07-10 17:59:33


Ik ben dan wel een man, maar ik weet wel het antwoord. Vrouwen vinden inwendig onderzoek over het algemeen niet plezierig, vaak meer uit schaamte dan dat het daadwerkelijk vervelend onderzoek is. De meeste vrouwen benoemen het onderzoek als "niet prettig", maar echt pijnlijk is het bijna nooit. Ik zou me er ook geen zorgen over maken, mede ook omdat duizenden vrouwen je voor zijn gegaan.

label.Geplaatst op 2003-07-12 08:13:36


Dankje voor het antwoord...

label.Geplaatst op 2003-07-12 11:57:03


Ik ben wel een vrouw en inwendig onderzoek hoeft geen pijn te doen. Als het wel pijn doet ligt het vaak eraan dat je gespannen bent. Probeer zoveel mogelijk te ontspannen en dan valt het reuze mee. De bevalling zelf is vast erger. Succes

label.Geplaatst op 2003-07-12 13:25:01


oke

label.Geplaatst op 2003-07-12 17:49:09

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren