© 2024 solvo B.V.

Zwanger?

hallo,ik ben begin mei gestopt met de pil,en heb een onregelmatige cyclus.nu dacht ik afgelopen zondag echt dat ik zwanger was.we gingen bbq bij mijn ouders en ik rook het vlees en dacht even dadelijk spuug ik alles uit ik was zoo misselijk.ik heb ook een moeilijke stoelgang-branderige borsten en veel plassen.sinds vanmorgen verlies ik bruin bloed (cyclus 25 dagen)maar normaal als ik ongi ben heb ik verschrikkelijke buik en hoofdpijn nu niet alleen een weeig gevoel.nu is mijn vraag kan dit een innestelbloeding zijn,of toch ongi?mijn lichaam doet zo raar. groetjes danielle


Hoi, het zou kunnen, misschien dat je het ondertussen al weet of je zwanger bent of niet. Ik had een beetje bloedverlies op dag 26, dat hield dezelfde dag nog op. Twee dagen later getest en was positief, zwanger van de derde, ze is ondertussen alweer 7 weken oud. Aan 'zwangerschapsverschijnseltjes' kan je nooit aflezen dat je zwanger zou zijn....met een test weet je het pas echt! Je lichaam kan je goed voor de gek houden als je graag zwanger wilt worden, helaas. Ik hoop voor je dat het gelukt is! Groetjes van Petra.

label.Geplaatst op 2007-08-17 09:04:23


hoi petra. ik ben dinsdag begonnen met wat bloedverlies 1 ste dag woensdag en donderdag wel wat meer bloedverlies vrijdag (vandaag)niets meer.dus ik denk dat ik wel gewoon ongesteld ben geweest.ik wacht nog even af wat het volgende maand doet. groetjes danielle

label.Geplaatst op 2007-08-17 11:48:19


Helaas, :-( volgende keer misschien! Het beste! groetjes Petra.

label.Geplaatst op 2007-08-20 10:02:10


hallo petra,messchien kun jij me helpen.ik ben ovulatie testen gaan gebruiken.nu zijn we vanaf 19 aug aan het testen en vanaf dinsdag 21 aug aan het klussen.maandag licht streepje dindag iets donkerder woensdag 2dikke strepen (eisprong)nu heb ik woensdag gehele dag en donderdag morgen heel veel steken gehad en in een keer was het weg.heb ik dan al een eisprong gehad??ik heb donderdag nog een ovulatietest gedaan en die was weer minder. groetjes danielle

label.Geplaatst op 2007-08-24 09:22:40


Hoi Danielle, ik heb zelf geen ervaring met ovulatietesten, maar ik hoor een hoop goeie ervaringen over de maybe baby. Als je het leuk vind om verder te kletsen, kom dan gezellig op het forum van babyopkomst.nl, onder het kopje jonge ouders heb ik een topic geopend "Mooie Mixjes". Daar kunnen we wat makkelijker forummen, hier wordt ook niet echt gereageerd door iemand hè, helaas. En daar zijn een hoop meiden ook aan het 'klussen'. Ikzelf ben net bevallen van m'n derde, dus een zwangerschap mag hier even uitblijven, hi hi. Als je het leuk lijkt...tot kijk op babyopkomst.nl Groetjes van PetraPS

label.Geplaatst op 2007-08-25 17:42:05

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren