© 2024 solvo B.V.

Zwanger/ct-scan

heb afgelopen week een ct-scan gehad. Nu weet ik dat ik zwanger ben (niet verwacht). Nu moeten we beslissen of we het weg laten halen of niet. Heeft iemand dit ook meegemaakt. De kans op een afwijking is klein maar niet uitgesloten. Wie weet raad?? groetjes nemoo


Het is absoluut NIET waar dat de straling lager is dan bij een gewone rontgenfoto. De straling is bij een CT vele malen hoger.

label.Geplaatst op 2004-03-20 16:08:02


hoi ik las je mail en ik zit in het zelfde schuitje, ik wist ook niet dat ik zwanger was en heb bijna 4 weken terug ook een ct scan gehad en ben nu erg bang voor het kindje. mijn test was positief. mijn vraag is of je misschien al meer weet of het schadelijk is voor het kindje? ik hoop dat je mij ook kunt helpen met vriendelijke groetjes yvonne

label.Geplaatst op 2004-05-27 11:03:10

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren