© 2024 solvo B.V.

Zwanger en soliciteren- en reageer please!!

Hallo, Ik heb nog een vraag. Ik ben dus 6 weken zwanger, en heb 2 solicitaties lopen. Ik ben nog niet uitgenodigd voor gesprekken, maar zou graag van te voren willen weten of ik iets moet zeggen??? Kan iemand me svp iets wijzer maken? Bedankt!!


Je hoeft absoluut niet te vertellen dat je zwanger bent en ze mogen het je ook niet vragen. Het zou geen rol moeten spelen bij de vraag of ze je wel of niet aannemen, je wordt aangenomen als je geschikt bent. Groetjes.

label.Geplaatst op 2003-07-08 20:24:50


maar dan heb ik gelijk een 2e vraag maar als ik soliciteer als ik 18weken ben. dan zie je wel mij buik. en kan niet zo lang daar blijven werken. wat als ze gaan vragen waarom ik niet zo lang daar wil werken? groetjes ice-girl

label.Geplaatst op 2003-07-22 10:04:13

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren