© 2024 solvo B.V.

Zwanger met een of meerdere vleesbomen

Hai, ik ben bijna 20 weken zwanger en bij de eerste echo is ontdekt dat ik tien of meer vleesbomen in mijn buik heb. Daardoor heb ik veel pijn en kan/mag ik niet veel meer tot de bevalling. De gyn heeft verteld dat ik blij mag zijn als ik de 34 weken haal en dat ik er echt op moet rekenen dat ik rond de 30 weken ga bevallen, waarschijnlijk via een keizersnede en dat ik rekening moet houden met een flinke nabloeding. Ik ben natuurlijk op internet rond gaan neuzen maar kan er niet veel over vinden terwijl ik wel behoefte heb aan contact met lotgenoten. Daarom heb ik maar zelf een forum opgericht voor vrouwen die zwanger zijn met een of meerdere vleesbomen en voor vrouwen die al bevallen zijn maar hetzelfde probleem hebben gehad. Om met elkaar info te delen, natuurlijk ook te praten over onze zwangerschappen, bevallingen en van alles en nog wat. Maar het is gewoon fijn om met andere vrouwen te praten die herkennen waar je het over hebt. Het adres is http://gratisforums.com/zwangermetvleesboom Hopelijk tot gauw mails aldaar, groetjes, Marie-Josee


Hallo Marie Jose Is jouw forum niet aktief? Groeten jan clabbers orthopeed/kno/heelkunde

label.Geplaatst op 2010-08-05 12:39:06

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren