© 2024 solvo B.V.

Zwanger of niet?

hallo mensen,even een vraag.ik ben 11 juni ongesteld geworden,16 juni savonds verloor ik het laatste beetje bloed.nou gaf mijn maybebaby ovulatie test aan dat ik maandag 18 juni al een eisprong had.dinsdag 19 en woensdag 20 juni gaf ie niks aan,en vandaag,21 juni,gaf ie weer de hele dag een positieve eisprong\"aan.\"dat wil dus zeggen dat ik anderhalve dag na mijn menstruatie een eisprong heb gehad en 3 dagen daarna weer.dat kan toch niet?via de berekeningen zou ik 26 juni pas ovuleren moeten.maar kan het zijn dat dat testje ook op het zwangerschapshormoon reageert?dat ik daarom het bladstructuur heb?hopelijk kan iemand mij helpen.ik heb dit nog nooit megemaakt zieje en min zus weet ook niet hoe dit kan.2 keer per maand ovuleren kan,dat weet ik,maar zo snel na de menstruatie lijkt mij zo onlogisch..


kan niemand hier iets over zeggen?of ook zoiets heeft meegemaakt??ik snap hier niet veel van...ben doodmoe en misselijk..maarja dat zegt niks.

label.Geplaatst op 2007-06-24 18:31:23


Hoi, misschien niet het antwoord wat je zou willen horen, maar ik zou zeggen even wachten totdat je een zwangerschapstest kan doen......dan weet je of je zwanger bent.

label.Geplaatst op 2007-06-24 23:11:30

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren