© 2024 solvo B.V.

Zwanger of niet???

hallo ik slik al een hele tijd de pil microgynon 30 deze slik ik meestal 3 maanden en wordt dan ongesteld maar nu moest ik de pil weer innemen op woensdag maar heb dat niet gedaan en vrijdagmorgen heb ik gemeenschap gehad met mijn vriend ik heb hem nog gewaarschuuwd maar ja heb toen s\'avonds de pil weer ingenomen mijn vraag is nu ben ik nu zwanger of niet en moet ik daarmee wachten tot aan het einde van de maand of kun je er al eerder achterkomen dat je zwanger bent??? groetjes Anita


Als je heel jong bent en je bent bang, kun je nog om een morningafterpil vragen. Dat zijn 2 of 4 pilletjes met hormonen, die slik je dan, en dan niks, en dan word je 3 dagen later ongesteld.

label.Geplaatst op 2004-04-04 11:42:38


bedankt voor je reactie aimee maar ik ben al 31 jaar en het is nu meer dan een week geleden dat ik de pil vergeten ben en sex heb gehad dus volgens mij werkt de mornigafterpil nu toch niet meer die moet je toch al na een dag innemen? groetjes Anitaa

label.Geplaatst op 2004-04-04 19:01:46


Ja, maar als je het nu neemt, dan wordt je ook na een paar dagen ongesteld en zit je niet zo lang in de zenuwen. Maar gezond is het natuurlijk niet, zo'n hormonenstoot.

label.Geplaatst op 2004-04-05 09:49:54


hallo de morning after heeft dus inderdaad nu geen zin meer om te nemen , je wordt er alleen maar honds beroerd van . het beste is om gewoon af te wachten als de strip op is of je ongesteld wordt of niet, en ja er zit een kans in dat je zwanger zou kunnen zijn. sterkte,noah

label.Geplaatst op 2004-04-05 19:07:16

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren