© 2024 solvo B.V.

Zwanger of niet

Mijn laatste menstruatie was op 23 april, gisteren was het 3 weken geleden dat ik mijn ovulatie had en dus hard in die tijd geknutselt. Vorige week moets ik al ongesteld moeten worden, dat is op vrijdag dus, ben nu dus al 7 dagen overtijd. Heb me al die hele week 3x getest maar de test was negatief. Wat lastig is dat mijn vorige ciclus langer was dan normaal 38 dagen. Nu zou het dus 45 zijn als ik ongesteld wordt, maar liever niet dus natuurlijk aangezien ons wens sterk is. Vorige week had ik erge krampen en pijn in mijn onderbuik en mijn eistokken. Ik was enorm moe en soms misselijk in mijn hoofd (lees draaierig). Deze week is het al rustiger, ik heb nog zo\'n stompe pijn maar af en toe en soms als ongesteld pijn zeg maar. Maar ongesteld ben ik dus niet geworden. Ook had ik vorig week wat plakkerige cervixslijm, wit van kleur, maar dat is nu weer wat anders. Het is niet meer veel, niet meer zo plakkerig, komt minder voor, nu is het weer beetje waterig en wat geel van kleur. Ik moest ook wat vaker plassen, maar das zo beetje over + de kleur van urine is nog steeds geel maar das raar want ik drink erg veel dus zal die van lichte kleur moeten zijn. De vagina temp is de laatste dagen rond 37graden. of paar graadjes hoger of paar graadjes lager. Als je ongesteld wordt dan zakt de temp, maar bij me dus niet echt. Ik wordt al een beetje gek van want die testen zijn dus nog steeds negatief. Ik ben ook bang dat het misschien een nieuwe cyste kan zijn aangezien ik ooit ook last van had. Wat kan ik het beste dan doen? Weet iemand een raad? Danku!


Jeetje wat een verhaal! Erg uitgebreid en onduidelijk, kun je pijn in je eierstokken voelen? Ik hoor van veel mensen die zwanger willen worden dat ze hormonen gebruiken en er erg veel mee bezig zijn, die denken: 'laat maar, het hoeft niet met al die ellende eromheen' En ze dan plots in verwachting zijn. Geduld is een schone zaak, succes. paula

label.Geplaatst op 2008-06-07 17:45:06

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren