© 2024 solvo B.V.

Zwanger of niet?

mijn man en ik zijn nu 6 maanden gestopt met de pil. Sinds ik gestopt ben ben ik de eerste drie maanden tot op de dag regelmatig ongesteld geweest. In september dus nu mijn 1 na laatste menstruatie was ik maar 3 dagen ongetseld met heel weinig bloed. Twee weken daarna heb ik 2 dagen een bloeding gehad met ook buikkrampen (alsof ik ongesteld was). Ik maakte me er niet zo druk om alhoewel ik het natuurlijk wel vreemd vond. Ik heb de maand daarna een test gedaan, omdat ik een week overtijd was maar die was negatief. Nu zou ik afgelopen woensdag ongesteld moeten worden als ik uitga van mijn laatste menstruatie, maar ben het nog steeds niet geworden. Wel heb ik menstruatiepijn in mijn onder buik en rug, ook zijn mijn borsten erg opgezet en pijnlijk (in meerdere mate dan normaal voor mijn mestruatie). Toen ik dit vorige aan een kennis vertelde begon zij over een innestelings bloeding, ik had er zelf nog nooit van gehoord. Mijn vraag is kan je na een innestelings bloeding wel gewoon weer ongesteld worden of was het dan geen innestelings bloeding? Groetjes N.


hoi n dat kan wel als de vrucht toch los laat .blijf cyclus uit zou ik toch als ik jou was weer een test doen .gr francisa

label.Geplaatst op 2008-12-28 13:55:43


ja dat kan, maar dan moet je zwangerschapstest wel positief zijn. mocht deze test wel positief zijn, dan zou ik even naar de huisarts gaan

label.Geplaatst op 2008-12-29 17:19:47


ja dat kan, maar dan moet je zwangerschapstest wel positief zijn. mocht deze test wel positief zijn, dan zou ik even naar de huisarts gaan

label.Geplaatst op 2008-12-29 17:20:34

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren