© 2024 solvo B.V.

Zwanger worden

Mijn man en ik wensen op onze leeftijd nog een kindje(hij 55 en ik 45)Het probleem is dat hij is gesteriliseerd. Bestaat voor ons nog de kans door een punctie vruchtbare eitjes en zaadjes te bevruchten en bij mij in te planten. BvD voor uw reactie sade


Medisch mogelijk, maar of de ivf-klinieken dit doen is de vraag. E.e.a. zal van de omstandigheden afhangen, en leeftijd speelt ook een rol in het toepassen van ivf. Misschien handiger om rechtstreeks ivf-klinieken te benaderen of er een leeftijdsgrens is.

label.Geplaatst op 2003-04-30 21:20:38


Bij mannen kan een sterilisatie door een kleine operatie opgeheven worden, er is geen garantie dat je dan ook op een natuurlijke manier zwanger wordt, maar het is natuurlijk de moeite waard om dat eerst eens te proberen voordat je aan ivf begint. Laat je eens doorverwijzen naar een uroloog.

label.Geplaatst op 2003-04-30 23:00:43


Ivf wordt in nederland alleen gedaan bij vrouwen tot in hun veertigste levensjaar .Als je dit op oudere leeftijd wil moet je dus naar een kliniek in het buitenland en dus ook alles zelf betalen ongeveer 2500 euro.Het is maar de vraag of je op 45 jarige leeftijd nog zelf eicellen hebt en of het zaad van je man van goede kwaliteit is dot zal dus eerst allemaal onderzocht moeten worden.

label.Geplaatst op 2003-12-31 19:56:42

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren