© 2024 solvo B.V.

Zwanger worden met factor 5 leiden

ik wil graag zwanger worden maar ik heb afwijking factor 5 leiden mijn huisarts zegt dat dat geen kwaad kan en ik verder niks hoef te doen maar mijn nicht en mijn tante hebben dezelfde afwijking en zij moeten gedurende de hale zwangerschap dus 9 maand3en aan een stuk fraxiparine toedienen , waarom zij wel en ik niet ...? ik vindt dit wel heel belangrijk dus wil dat graag zeker weten hoop dat iemand me daarbij kan helpen.. groeten mariekske


Hello Mariekske Ik heb ook faktor 5 Ik heb in het jaar 1965 een kind gekregen. En in het jaar 1970 In 1965 kreeg ik trombose in de 6de maand. In 1970 het tweede kind kreeg ik geen trombose. Toen kreeg je nog geen fraxiparine. Ga naar een arts laat je goed voorlichten. Google eens op faktor 5 zie veel informatie. Met faktor 5 heb je veel kans op een miskraam. Veel geluk groetjes .schumi.

label.Geplaatst op 2010-03-17 20:39:48

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren