© 2024 solvo B.V.

Zwanger zijn en de LH stijging in de urine

Hoi, mijn naam is Topsy ben 27 jaar. Mijn man en ik proberen al ruim een jaar zwanger te worden, wij hebben geduld maar nu heb ik een vraag over de stijging van het hormoon het LH gehalte in je urine. ik gebruik de ovulatie stest al 7 scyclus lang en heb meestal maar een staafje nodig. nu ben ik de afgelopen keer gewoon ongesteld geworden, en heb gewoon weer de ovulatietest uitgevoerd en de stijging was normaal, alleen voel ik me zo anders maar heb eigenlijk geen zin om een zwangerschapstest te doen want het zal wel weer een teleurstelling zijn. dus vroeg ik me af als je zwanger bent stijgt dan het LH in je urine. bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes Topsy


Klopt, als je zwanger bent is er een bepaald hormoon aanwezig wat in urine aantoonbaar is. Volgens mij heet dit het HCG-hormoon. Dit wordt bijvoorbeeld door \'Moeders voor Moeders\' gebruikt om andere vrouwen te helpen met zwanger worden. Mocht je dus zwanger raken is het misschien een idee om met het afstaan van je urine andere vrouwen te helpen ! Ik hoop dat je hier wat aan hebt, veel succes.

label.Geplaatst op 2003-12-01 22:14:16


Dank je wel ellie het heeft dan ook lang geduurt voordat ik een antwoord kreeg maar het is er

label.Geplaatst op 2003-12-03 23:05:36

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren