© 2024 solvo B.V.

Zwanger....maar met hefige buikpijn

Hallo, Ik ben sinds gisteren er achter gekomen dat ik zwanger ben,natuurlijk heel blij en gelukkig alleen heb ik nu vreselijk veel last van buik krampen en dat heb ik nu al 2 a 3 weken om de ene dag of zo.En sinds gisteren heel lichte afscheiding het lijkt wel licht rose..Kan iemand me a u b helpen of dit normaal is ja of nee.... Groetjes Loula


Nee, heftige buikpijn is niet goed, je kan beter naar de dokter gaan. Maar als je een miskraam krijgt is de vrucht meestal niet goed...............

label.Geplaatst op 2004-01-27 10:09:01


Hoi, ik ben twee keer zwanger geweest en bij alletwee had ik in de eerste drie maanden last van buikpijn. Dat je afscheiding iets meer is of anders dan anders is volgens mij normaal, dat heeft te maken met de veranderende zuurgraad. Het is heel goed mogelijk dat je een schimmeltje hebt, bespreek dit met je arts of vroedvrouw. De buikpijn bij de eerste zwangerschap beangstigde mij, bij de tweede was dit voor mij het signaal dat ik zwanger was, innestelpijn. Ik ben bevallen van twee gezonde kinderen. Bespreek het anders even met je vroedvrouw. Niet te angstig zijn, hoor! succes en nog gefeliciteerd met je zwangerschap. groet

label.Geplaatst op 2004-01-30 09:01:43


hoi, Maar ik begrijp er nu helemaal niets meer van,ik las ook op het internet dat je best vaak last kan krijgen van krampen,en van heel licht bloed verlies,dat komt door innestelling ja sorry ben er nog niet zo goed mee... Maar het komt en gaat de pijn heel vaag,nu bijv heb ik helemaal geen last,maar op het werk weer wel,nu moet ik ook zeggen dat het een hele drukke dag was. Gr Loula

label.Geplaatst op 2004-01-27 18:26:51


Hoi, maar zij schreef over roze afscheiding, en das wat anders. Ik ben 4 keer bevallen, en had inderdaad altijd afscheiding, vanwege de zuurtegraad, maar dat was wit van kleur..................

label.Geplaatst op 2004-01-30 12:34:23


Ga naar je huisarts !!!,het kan innesteling zijn maar zoals je dit beschrijft klinkt het niet prettig. er hoeft niets aan de hand te zijn en weet je zeker of het normaal is of niet

label.Geplaatst op 2004-01-31 18:17:45


Nou, niet echt krampen, maar als je buik dikker wordt, kun je aan de zijkanten pijn krijgen als je bukt of zo, dat zijn je baarmoederbanden of zo, dat weet ik nog wel.Maar dus geen heftige krampen, maar gewoon een beetje pijn. En ik weet wel dat sommige vrouwen na ongeveer 6 weken lichtelijk bloedverlies kunnen hebben als innesteling, maar das maar heel weinig, en niet dagenlang.

label.Geplaatst op 2004-01-28 11:00:32

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren