© 2024 solvo B.V.

Zwangerrr

Hallo, is er iemand die weet of het mogelijk is om een vaderschapstest af te nemen terwijl de baby in de buik zit. Mijn dochter is er net achter dat zij zwanger is. Alleen door een vervelende situatie kan het van 2 personen zijn. Het zou voor haar psychisch zoveel beter zijn als zij zou weten van wie het kindje is. Even vooropgesteld, het kindje houdt zij!!! Van wie het ook is. Ik hoop dat er iemand is die een antwoord op mijn vraag heeft. Alvast bedankt.


Ja dat is wel mogelijk een vaderschapstest te doen als de baby in de buik zit ! Alleen is dit niet bevoordelijk voor de baby Sterkte ermee .M

label.Geplaatst op 2003-09-12 15:17:08


Net zoals M. het zegt: een vaderschapstest is niet bevorderlijk voor de baby. Een vaderschapstest wordt in het ziekenhuis uitgevoerd, mocht je dat nog niet weten. Je dochter kan naar de huisarts gaan voor meer informatie.

label.Geplaatst op 2003-10-03 18:34:55


Ja, mee eens, als ik haar was, zou ik de test pas doen, als de baby geboren is. Anders moet ze een vruchtwaterpunktie of zo iets dergelijks doen, waar een kleine kans op miskraam in zit, en dat zou vreselijk zijn. Daar houdt ze een groter complex van over dan geduld hebben. Nb, bij al mijn kinderen kon je het vlak na de geboorte zien. De eerste week lijken ze nl op de vader, dat stamt nog uit de oertijd, toen de mannen het niet zeker wisten. Als ik haar was, zou ik gewoon heel gelukkig zijn met dit schepseltje, en als hij/zij geboren is, zie je wel weer.

label.Geplaatst op 2003-10-15 13:14:58

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren