© 2024 solvo B.V.

Zwangerschaps/vruchtbaarheids en andere onzekerhede en vragen

de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 10/08/08 ik en men vriend hebben dit weekend (22/08 - 24/08) enorm veel gemeenschap gehad (in totaal een kleine 18x) volgens de berekeningen hebben we nu 65% kans dat we zwanger zijn... Kan het dat ik al zwanger was maar toch mijn menstruatie nog kreeg op 10/08? ik ben wel volslank... dat heeft een negatieve invloed niet? Van wanneer kan ik testen? Van wanneer krijg ik \"last\" van zwangerschapsverschijnselen? want mijn borsten zijn al van 1,5e week voor mijn menstruatie heel gevoelig en ik heb sinds een tijdje ook een witte vochtafscheiding uit mijn beide tepels.. wat kan dit zijn? groeten


ik zou als ik jou was wel gewoon een test doen want menstrueren terwijl je zwanger bent kan. alleen raad ik aan niet te veel bezig te zijn met zwanger worden want dan is de kans kleiner dat het lukt. groetjes monique

label.Geplaatst op 2008-10-13 21:05:44

Naar forum Gynaecologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren