© 2024 solvo B.V.

Bloedarmoede

IK heb een hb van 5,3 en voel me heel erg moe en en licht gevoel in me hoofd weet er iemand raad slik al slaal en foliumzuur en vitamine c maar ondanks dat zakt het toch engeltje


Hoi, waarschijnlijk verlies je toch ergens bloed, in je darmen bijvoorbeeld. Dat was bij mij ook het geval. Tijdens een coloscopie zijn er een heleboel bloedvaatjes "dichtgeschroeid", daar voel je niets van en daarna ging mijn Hb binnen anderhalve maand van 5.7 naar 7.8! Ik voel me nu een stuk beter. Sterkte!

label.Geplaatst op 2004-07-28 12:14:50


maar had je dan ook bloed in je ontlasting voorheen?

label.Geplaatst op 2006-06-01 17:41:14


En anders is I.V. ijzer natuurlijk ook nog een optie. Venofer heeft het.

label.Geplaatst op 2007-07-16 13:11:58


Als je bloed nog niet op vitamine B12 is getest, zou ik dat zeker laten doen. En vraag de waarde. Henk Kijk op mijn site: http://home.hetnet.nl/~hindrikdejong/

label.Geplaatst op 2004-08-04 13:53:21

Naar forum Hematologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren