© 2024 solvo B.V.

CK-waarde

Kan een CK-waarde veranderen? Mijn broers (3) hebben allen een hoge waarde (>500 tot 5000). Nu zat ik 5 jaar geleden op 90, dus heel netjes. Gezien de klachten die ik heb aan spieren ben ik dus benieuwd of zo\'n waarde na één keer meten bepalend is of dat die waarde kan veranderen. Bij voorbaat dank, Jopie


de waarde kan zeker veranderen,dus als je klachten hebt zou ik het over laten prikken

label.Geplaatst op 2003-11-11 23:17:35


Dank je, kan ik tenminste met iets aan komen zetten bij de huisarts (dacht ik). Groetjes, Jopie

label.Geplaatst op 2003-11-14 15:21:09


hoe hoog mag de ck waarde zijn? Ik wordt daar opgeprikt en de ene keer was hij hoog(500)later beneden de 300. Ik heb begrepen dat 170 maximaal is. Nu heb ik weer gebeld voor de uitslag bloedonderzoek en hoor ik dat de ck waarde 6!! is. Hierbij wil ik wel vermelden dat de assistent aan de arts uitleg wilde vragen. Er stond namelijk geen uitleg bij. Moet morgen wel even weer bellen, maar vind dit een vreemd verhaal

label.Geplaatst op 2009-02-10 17:20:38

Naar forum Hematologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren