© 2024 solvo B.V.

Hb

Ik ben een vrouw van 36 jaar en heb al een bericht geplaatst over overmatige transpiratie. Ik heb een hb van 9,8 kan dit er iets mee te maken hebben? alvast dank voor een reactie


Beste Rota, Een normale Hb-waarde voor de vrouw is 7,4 tot 9,6 mmol/l. Jouw Hb is maar een klein beetje verhoogd, ik kan mij niet op de een of andere manier bedenken/voorstellen dat het Hb te maken heeft met overmatige transpiratie, misschien dat je door een onderliggende aandoening overmatig transpireert en dat dat in verband staat met het Hb, maar ik heb daar nooit van gehoord. De ene persoon zweet nu eenmaal meer dan de ander, misschien heeft de huisarts een oplossing voor je, ik heb ooit eens gehoord over een behandeling die de zweetklieren in de oksels kan uitschakelen, maar ik weet helaas niet meer hoe dat heet en zo. Groetjes Norah

label.Geplaatst op 2004-01-20 22:06:13

Naar forum Hematologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren