© 2024 solvo B.V.

Leucocyten

Weet iemand hoe het kan dat je leucocyten 14,5 zijn en dan 18,3 en je wordt met spoed opgenomen en niemand kan wat vinden en de volgende dag zijn ze 8? Elke keer zijn de leuco\'s te hoog en ben je continue moe en ziek?


Het enige wat ik ongeveer weet is dat leukocyten deel uitmaken van de T-cellen. Deze zorgen ervoor dat geïnfecteerde cellen gedood worden. Het zijn een deel van onze soldaten van ons afweersysteem. Neem me aub niet kwalijk als mijn uitleg niet volledig juist is. U zou daarmee best toch naar een internist of zelfs naar een immunoloog gaan. Ik weet het niet goed. Als ik al die vragen van mensen op het forum lees, dan vraag ik me vaak af wat artsen uitleggen aan hun patiënten. Mensen zoals U en vele anderen stellen voortdurend vragen op dit forum terwijl dit het werk van artsen. Ik hoop dat U geluk heeft in het verder vinden van een antwoord op uw vragen. Want U schrijft dat U opgenomen werd in spoed en constant moe is.

label.Geplaatst op 2007-04-25 17:26:37

Naar forum Hematologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren