© 2024 solvo B.V.

Plots daling bloeddruk veroorzaakt wegtrekkers?

Hallo, Ik ben een vrouw van 64 jaar. Nooit ergens last van gehad. Nu heb ik sinds enkele jaren last van wegtrekkers. Lijkt het of alle bloed uit mijn gezicht wegloopt. Ik ben dan dan spierwit en totaal geen kracht meer. Nu heb ik laatst 24 uur zo\'n kastje gedragen waarmee mijn bloeddruk werd gecontroleerd. Daarop was te zien tijdens zo\'n wegtrekker dat mijn bloeddruk plotseling sterk daalde. Na een minuut of 2 kwam het weer schommellend op normaal nivo. Deze opname is het enige bewijs dat ik heb van deze kwaal, maar helaas is de opname weggeraakt bij de artsenpost. Weet iemand wat er met mij aan de hand is? Dordat ik het al zo lang heb voel ik me steeds verdrietiger. Help!


Martha 123, Het is onacceptabel dat de opname verdwenen zijn, dus wat dat betreft zou ik een tweede onderzoek eisen. Daarnaast kan het geen kwaad om de werking van je schildklier eens te laten controleren. Dit kan doormiddel van bloedonderzoek. Succes

label.Geplaatst op 2006-10-13 18:22:29


Beste Nak, Bedankt voor je bericht. Ik ga nog eens terug voor een nieuw onderzoek. Dit was de derde keer met zo'n kastje en de eerste keer dat het gebeurde tijdens het dragen ervan. Dat is zo jammer. De schildklier is al gecontroleerd. Die was goed.

label.Geplaatst op 2006-10-15 09:21:06


Hallo, Mijn vader heeft al jaren hetzelfde probleem. Er wordt geen oorzaak gevonden. Is dit ondertussen bij u bekend? Ik zou graag uw ervaring horen. Bij voorbaat dank.

label.Geplaatst op 2008-01-15 19:57:30

Naar forum Hematologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren