© 2024 solvo B.V.

Uitslag bloed onderzoek

Graag wil ik de volgende vraag aan u stellen. In mijn bloedonderzoek voor schildklier afwijking, zijn 3 dingen naar voren gekomen MCHC 21.5 ( 0.5 te hoog) RDW 11.4 ( 0.1 te laag) Leukocyten 10.6 ( 0.6 te hoog) Mijn huisarts vindt een verder onderzoek hierin niet nodig, omdat ik toen misschien een beetje grieperig was. Mijn bloed werd geprikt om 14:00 de tijdstip dat ik mij het beste voel. Nu is mijn lichamlijke klachten o.a. al 3 jaar grieperig voelen en door o.a. deze omstandigheden zit ik nu in de ziektewet omdat ik lichamelijk veel klachten heb. Is dit echt acceptabel of zou een aanvulling of dergelijke eventueel baat hebben bij mij klachten. 3 jaar geleden is er eens een bloed onderzoek geweest, wat niks opleverde, stel dat ik al 3 jaar deze metingen heb. Graag verneem ik van u een reactie Omdat mijn huisarts verder geen info geeft of dergelijk ervaar ik het als niet belangrijk.


Als u AL 3 jaar met een zogeheet griepje zou moeten lopen is dat wel HEEL erg lang als u het mij vraagt. En wat ik ook niet snap is dat (ik neem aan dat u dit ook uw huisarts heeft verteld) dat hij dan nog zegt dat verdere onderzoek niet nodig is.

label.Geplaatst op 2006-02-17 08:15:28


deze uitslagen zijn geen reden tot verder onderzoek. De waardes zijn zo weinig afwijkend dat je ze als normaal mag interpreteren.

label.Geplaatst op 2006-02-21 11:03:59


Probeer je weerstand eens wat op te vijzelen, misschien ga je je dan wat beter voelen. Eet gezond en neem je rust, denk ook om vitamines et cetera. Succes!

label.Geplaatst op 2006-02-21 22:36:21

Naar forum Hematologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren