© 2024 solvo B.V.

Wie kreeg al immunoglobines ?

Ze hebben bij mij een ziekte ontdekt waardoor blijkt dat ik specifieke antistoffen gewoon niet aanmaak. Ik heb het al eens eerder op het forum gezet, het noemt primaire immuundeficiëntie. Ik moet hiervoor immonoglobines toegediend krijgen waar die antistoffen inzitten. Zijn er mensen die ervaring hebben met het krijgen van immunoglobines (merknamen Octagam, Gammagard, Vivaglobin, enz.) Hartelijk dank voor een reactie want er zijn blijkbaar heel weinig mensen die dat krijgen.


Ik wens je veel succes voor morgen! Ik woon wel in België en bij ons wordt er tot hier toe nog niks terugbetaald. De aanvraag is weer ingediend, maar ik ben nog steeds wachtende.... Groetjes en hou je sterk!

label.Geplaatst op 2007-06-06 20:28:46

Naar forum Hematologie

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren