© 2024 solvo B.V.

AIDS

Een vriendin van mij heeft aids, kan ik uit haar zelfde glas drinken, en een trekje van haar sigaret nemen? En wat als ze eten voor mij maakt? En als ik bij haar ben, kan ik dan uit een glas drinken wat ze niet goed afgewassen heeft? Ze is nl Afrikaanse en haar man is Hollands en die heeft het ook en hun kids ook, en ze is dus absoluut geen huisvrouw (al is ze wel altijd thuis), dus zijn die glazen naar mijn maatstaven smerig.


kijk even op www.aids.nl en je weet alles.Je kunt gewoon op een normale manier met je vriendin omgaan.Het hiv loop je alleen op met onveilige handelingen met bloed,sperma vaginaal vocht en voorvocht.Dus niet van speeksel of via hoesten of niezen ed.ook een glas is dus veilig.Je kunt haar zelfs zoenen.

label.Geplaatst op 2003-11-08 13:12:12


Ja, ik zoen haar wel, maar op haar wang :) en haar kids knuffel ik ook, ik heb intussen wat meer erover gelezen, en durf zelfs nu een slokje uit haar glas te nemen ;)

label.Geplaatst op 2004-01-19 14:12:34

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren