© 2024 solvo B.V.

Aids

Op school moet ik een mondelinge presentatie doen en ik heb een paar vragen/stellingen. Ik zou graag willen weten wat mensen van die vragen/stellingen vinden, zowel mensen met HIV/AIDS als zonder. 1:Is het ethisch verantwoordt dat met hiv besmette mensen kinderen krijgen? 2.Als het aids-virus in een ver gevorderd stadium is, mag een arts dan de medicijnen verbieden te slikken omdat het toch geen/weinig zin meer heeft? 3.Fabrikanten moeten vervolgd worden vanwege het produceren van te dure medicijnen waardoor miljoenen mensen sterven. Alvast bedankt


1. nee, ik ken van die mensen,die wisten het en toch hebben ze 2 kindjes gemaakt, die kindjes moeten heel veel medicijnen slikken, al jarenlang, en hebben naar mijn idee geen toekomstperspectief. Ze zijn ook heel klein gebleven en achter op school. Wat doe je zo\'n kind aan, ik vind het egoistisch. 2. nee, want je mag mensen nooit medicatie onthouden 3. nee, want die medicijnen zijn niet voor niks zo duur.

label.Geplaatst op 2006-02-07 14:12:07

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren