© 2024 solvo B.V.

Bacterie oorzaak spiraaltje

Vorig jaar (2005)werd bij mij in de buik een hardnekkige bacterie ontdekt die veroorzaakt was door een stof die het spiraaltje kan afscheiden en die zich nestelt in de buik. Na een aantal weken met zeurende pijn te hebben gelopen kwam er na echoscopie uit dat er allemaal gezwellen in mijn buik zaten. Dezelfde dag opgenomen en een operatie waaruit bleek dat het zich in de hele buik had genesteld-vekleefd aan darmen eierstokken buikvlies. De bacterie heeft de naam Phatogenesis Actinomyces. Het word nu behandeld met antibiotica en omdat het om een hardnekkige bacterie gaat zal ik tot zeker November 2006 medicijnen moeten nemen. Naam van het medicijn is Broxil Is er misschien iemand die dit ook heeft gehad


Jeetje, klinkt heftig zeg. Ik ben momenteel bezig om een spiraaltje te overwegen in plaats van de pil, maar als ik dit hoor... Wat raad je mij aan?

label.Geplaatst op 2007-03-22 09:11:51

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren