© 2024 solvo B.V.

Blaasontsteking, help!

Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik loop sinds twee weken met blaasontsteking. Eerst heb ik een kuur gehad die hielp niet, en sinds drie dagen ben ik met een nieuwe kuur begonnen, maar die werpt tot nu toe, ook geen vruchten af. Ik heb voorheen wel vaker blaasontstekingen gehad, en nergens last van gehad. Waardoor kan het zijn dat de kuurtjes nu niet helpen, en wat kan ik er aan doen? Ik voel me namelijk behoorlijk beroerd. Iemand enig idee? Groetjes


Hoi cle. Ik zit met hetzelfde probleem op het moment als jij. Ook ik zit al 3 weken met blaasontsteking en ook ik heb een tweede kuur waar ik morgen (vrijdag) weer klaar mee ben. De eerste kuur was trimetoprim 300 mg. 5 dagen elke dag 1 tablet. Na de kuur had ik nog 3 dagen blaasontsteking terwijl de urine op kweek was gezet en zuiver was. 3 dagen daarna kreeg ik weer een acute heel pijnlijke onsteking. Urine (echt 1 druppel) weer snel weggebracht en jawel kassa; een ontsteking waar je u tegen zegt. Ongelooflijk dat zoiets zo snel kan ontstaan. Nu kreeg ik Ceclor 250 mg en die dan 4 x daags (ook 's nachts). Die kreeg ik voor 7 dagen. Maar ik zit nog steeds net als jij het gevoel van ontsteking. Normaal had ik dat ook nooit hoewel het nu wel de 3de keer was dat trimetoprim niet meer helpt. Dus die hoef ik echt niet meer te nemen. Kij eventueel voor mijn oproepje op de eerste pagina van Algemeen>> algemeen. Groetjes en sterkte Cle ik weet wat het is.

label.Geplaatst op 2007-11-29 22:33:52

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren