© 2024 solvo B.V.

Clostridium infectie

Hallo allemaal Ik wil mij even voorstellen, ben een vrouw van 56, heb al heel lang een eetprobleem, dat wil niet zeggen dat ik NIET wil eten, maar niet kan eten, omdat ik pijn in mijn rechterbovenbuik krijg, behoorlijk, eindelijk na veel onderzoekingen gehad te hebben zijn ze er achtergekomen dat ik een clostridium infectie heb in mijn darmen, heb nu dan flagyl gekregen, sinds 5 dagen slik ik die, het probleem is nu dat ik nog erger pijn heb, vooral snachts, mijn hele buik doet pijn Kan er niet van slapen. Ook zit ik maar te piekeren, hoe ik dit heb gekregen. Weet iemand hiermeer van? Heb op internet zitten kijken, maar kom overal hetzelfde tegen, Ik ben wel in 2004 in Spanje geweest en heb daar 12 dagen diaree gehad,moet wel zeggen dat vanaf toen de problemen zijn begonnen. Ook had ik daarna een zeer sterk verhoogde leverfuncktie-waarden asat en alat en Ggt. Zal dit toeval zijn? Misschien is dit hekenbaar voor iemand, of kan iemand mij hier meer over vertellen. Alvast bedankt Groetjes Elisa


je kunt denk ik het beste aan je huisarts uitleg vragen. het lijkt mij namelijk ook verstandig te melden dat de buikpijn is toegenomen. hij kan dan ook uitleggen of de leverwaarden passen bij de infectie of dat het iets anders is. groetjes

label.Geplaatst op 2006-03-05 12:46:46

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren