© 2024 solvo B.V.

De bof

Hoi, Kun je de bof krijgen als: 2 van je vrienden in een kleine kamer hebben gezeten met iemand die de bof heeft en jij vervolgens uit dezelfde fles drinken met die 2 vrienden? (allemaal hebben ze geen vaccinatie gehad, omdat ze niet uit west-europa komen). de \'jij\' in dit verhaal is mijn vriend :S . Ik heb wel een vaccinatie tegen de bof gehad. Mijn vriend weet nog niet of hij echt de bof heeft, de symptonen verschijnen pas na ongeveer 5 dagen. Kan ik nog steeds met vriend kussen en dergelijke? En samen slapen? Kan ik ook nog besmet worden? Help!

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren