© 2024 solvo B.V.

HIV en zwangerschap

hallo, mijn naam is sanne en ik moet voor een project voor school een zorgprotocolontwikkelen, ik heb met mijn groepje gekozen voor het onderwerp HIV en zwangerschap en bevalling en nu zou ik daar graag wat informatie over willen hebben, als het mogelijk is vanuit een ziekenhuis. ik wil graag informatie over de stappen die ondernomen moeten worden door moeders die HIV hebben en zwanger zijn en hoe ze dan onder controle gehouden worden tijdens de zwangerschap en hoe een bevalling verloopt voor dit soort vrouwen, kunnen ze een natuurlijke bevalling krijgen of gaan ze voor een keizersnede. alvast bedankt voor de moeite. groetjes sanne en mijn projectgroepje.


probeer het eens bij een verloskundige of gyneacoloog

label.Geplaatst op 2003-01-31 13:40:06


Hoi Sanne, Als je me precies vertelt wat je wilt weten zal ik proberen je vragen zoveel mogelijk te beantwoorden. Ik werk zelf op de kraamafdeling/verloskamers claudia

label.Geplaatst op 2003-02-01 07:16:16

Naar forum Infectieziekten

Cookies

Ziekenhuis

Om je een informatieve en prettige online ervaring te bieden, maken Ziekenhuis.nl (onderdeel van solvo b.v.) en derden gebruik van verschillende soorten cookies. Hieronder vallen functionele, analytische en persoonlijke cookies. Met deze cookies kunnen we de werking van onze website verbeteren en je van gepersonaliseerde advertenties voorzien. Door op ‘Akkoord en doorgaan’ te klikken, gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- & cookieverklaring.

Cookievoorkeuren

Je kunt hieronder toestemming geven voor het plaatsen van persoonlijke cookies. Met deze cookies houden wij en onze partners je gedrag op onze website bij met als doel je persoonlijke advertenties te tonen en onze website te optimaliseren.

Selecteer welke cookies je wil accepteren