© 2024 solvo B.V.

Is dit pfeiffer?

ik ben bij me huisarts geweest vorige week omdat ik las had van me keel. hij zei dat ik een virusinfectie had in me longen. nu had ik verleden week vrijdag een opgezette keel/klieren. en had de huisarts gebeld of dit erbij hoorde. ik ben gelijk door verwezen naar de ggd om bloed af te laten nemen de huisarts dacht aan pfeiffer. nu ben ik op bepaalde momenten erg moe en ik heb last van me buik en nek. ik ben vooral moe als ik inspannende dingen heb gedaan zoals werken boodschappen doen en het huishouden. ik werk nu wel 5 uurtjes per dienst tot ik de uitslag heb van het bloedonderzoek die krijg ik maandag. weet iemand misschien of dit pfeiffer kan zijn. ps ik ben ook duizelig als ik teveel doe. of is dit iets van bloedarmoede??? alvast bedankt voor je reactie


heb je nog geen uitslag van het bloed? dan weet je het zeker. succes

label.Geplaatst op 2003-05-02 22:10:59


Hallo sassie Een paar jaar geleden heb ik de ziekte van pfeiffer gehad. En ik had ook veel last keelpijn en was heel veel moe. Ik sliep heel veel.Deze ziekte kan kort of lang duren. Ik ben toen 4weken ziek geweest. Een tip probeer zoveel mogenlijk te drinken,ook al doet je keel heel veel pijn. Dit is belangrijk. Groetjes en veel beterschap van moontje.

label.Geplaatst op 2003-08-05 22:01:36


Hoi, Als je echt wil weten of je pfhyfer hebt moet je echt meerdere bloedonderzoeken krijgen. bij mij is het na 3 onderzoeken uitgekomen. Toen ik de uitslag kreeg, bleek ik al meer als een jaar phyfer te hebben. terwijl ze het bij de vorige bloedonderzoeken niet konden vinden. rara!! Symptomen: erge vermoeidheid, keelpijn, ziek voelen. Rusten en veel water drinken en gezond eten is de enigste oplossing. En bij veranderingen ongelofelijk moe! Groetjes, Judith

label.Geplaatst op 2004-09-17 23:01:36